Szervezés, ügyintézés
Titkári szolgáltatásunkkal, segítséget nyújtunk a szervezési feladataihoz.
Feladatok:
- Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása.
- Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése.
- Szakmai utazások, találkozók és megbeszélések szervezése.
- Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában.
- A munka általános támogatása az egységhez bejövő kommunikáció, például az elektronikus posta,telefonhívások és dokumentumok fogadása révén.
- Találkozók szervezése és közreműködés a határidőnaplók vezetésében.
- Külső és belső megbeszélések szervezése, közreműködés a kiküldetések előkészítésében.
- Megkeresések, információ- és dokumentumkérések megválaszolása nagy fokú szolgálatkészség, tapintat, diszkréció és titoktartás mellett.
- Levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése, jegyzőkönyvvezetés az online értekezleteken.
- Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, gépelés, fénymásolás, szkennelés, iktatás és archiválás).
- Belső adminisztratív szolgáltatások az egység személyzete részére.
- Az egység folyamatainak és munkafolyamának támogatása
- Közreműködés az egységközi és az egységen belüli csapatmunkában.
- Igény szerint bármely más, a munkaterülethez kapcsolódó feladat ellátása.