Szervezés, ügyintézés


Titkári szolgáltatásunkkal, segítséget nyújtunk a szervezési feladataihoz.

Feladatok:

- Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása.

- Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése.

- Szakmai utazások, találkozók és megbeszélések szervezése.

- Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában.

- A munka általános támogatása az egységhez bejövő kommunikáció, például az elektronikus posta,telefonhívások és dokumentumok fogadása révén.

- Találkozók szervezése és közreműködés a határidőnaplók vezetésében.

- Külső és belső megbeszélések szervezése, közreműködés a kiküldetések előkészítésében.

- Megkeresések, információ- és dokumentumkérések megválaszolása nagy fokú szolgálatkészség, tapintat, diszkréció és titoktartás mellett.

- Levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése, jegyzőkönyvvezetés az online értekezleteken.

- Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, gépelés, fénymásolás, szkennelés, iktatás és archiválás).

- Belső adminisztratív szolgáltatások az egység személyzete részére.

- Az egység folyamatainak és munkafolyamának támogatása

- Közreműködés az egységközi és az egységen belüli csapatmunkában.

- Igény szerint bármely más, a munkaterülethez kapcsolódó feladat ellátása.


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el